Saturday 2 April 2011

Casestudy Clickbank Mania

Assalamualaikum w.b.t.

Lama saya tak menyentuh blog ni.. Macam dah jadi sarang tebuan kot.hehe..

Ok. beberapa hari lepas saya baru je dapatkan satu produk digital Casestudy Clickbank Mania oleh saudara Rahman Basri..

Harga beliau sangat murah ok.. Iaitu RM10 ringgit. Banyak yang beliau reviewkan.. Terutama sekali tentang niche yang beliau kuasai iaitu Email Marketing..

Banyak yang beliau tonjolkan antaranya bukti menjana income hanya dari program affiliate sahaja. Anda mungkin tidak percaya, tetapi pergilah sahaja Rahman Basri Page di Facebook atau mungkin di Youtube.

Oklah, kita tak perlu menceritakan kejayaan beliau dalam niche yang beliau kuasai, tetapi apa yang terlebih penting ialah bagaimana beliau lakukan.

Tips-tips killer beliau adalah...

1) Bertanya khabar.. ~ perlu bertanya khabar kepada bakal-bakal prospek anda. Mengapa? Itu tanda kita mengambil berat soal kesihatan rakan-rakan kita..

2) Bonus affiliate.. ~ ini boleh dikatakan sebagai saguhati atau dalam bahasa pasarnya 'gula-gula' kepada bakal pembeli melalui link affiliate kita. Mengapa kita harus menjadikan bonus ini sebagai sesuatu yang 'wajib'? Ok, ini merupakansatu (1) teknik Rahman Basri untuk mewujudkan rasa gelisah atau rasa ingin mengambil peluang di mana sekiranya tidak diambil peluang ini, maka akan rugilah bakal-bakal pembeli affiliate saudara Rahman Basri ini.

Rahsia beliau kini dalam genggaman saya. Perkongsian ini hanyalah sepuluh peratus (10%) sahaja daripada konten yang saudara Rahman Basri sediakan. Tapi anda nak juga ? So cepat-cepat la amil peluang sementara masih ada..



Khairi

No comments:

Post a Comment

Let Me Know What You Think Below!