Saturday 1 January 2011

Bagaimana cara menjual produk dari negara China?

Salam sejahtera,

Saya baru lepas menonton klip video hebat dari En Eruwan Gerry Norsen tentang Bagaimana Menjana Wang Dari Barangan Import China. Saya sangat teruja dan telah pun memiliki e-Book Import dari China beliau dan mempraktikkannya.

Seperti yang kita ketahui, ramai yang ingin berniaga pelbagai barangan dari negara China. Ini adalah kerana kos pembuatan dan tenaga kerja yang murah serta produknya setanding barangan lain di pasaran dunia!

Oleh itu, saya mengajak saudara/saudari untuk membeli e-Book Import dari China ini sebagai panduan atau starter kit untuk memulakan perniagaan bagus ini.

Saya jamin, sekiranya anda mengikuti panduan dan praktikkan dengan cara yang betul, anda akan mendapat keuntungan berlipat kali ganda!

Saya berbesar hati berkongsikan sedikit sebanyak kandungan di dalam e-Book ini:

4 Jenis Pembekal Yang Perlu Anda Ketahui
Do n Don't
Cara Bagaimana Membina Hubungan Perniagaan Kali Pertama
Logistik dan Kos
Pengurusan Cukai dan Kastam
Dropshipping : Kaedah Menjual Barang Tiada Stok
Listing Syarikat China Yang Serius Berniaga Dengan Anda!

Ada beberapa bonus sekiranya anda membeli
e-Book Import dari China ini!!

e-Book Import dari China ini telah dikarang oleh Pakar Pemasaran Internet Malaysia yang tidak asing lagi dikalangan IM dan pengguna internet.

Oleh itu, saya ingin membawa saudara/saudari ke bahagian surat jualan dan membaca sendiri testimoni pengguna yang telah menggunakan khidmat e-Book Import Dari China beliau.

Ini dia Ebook Import Dari China
Panduan Mendapatkan Barangan Murah Dan Berkualiti Terus Daripada Negara China!

Dapatkan juga produk beliau yang lain DISINI:

1. Menjana Keuntungan Dengan Portal Lelong.com

No comments:

Post a Comment

Let Me Know What You Think Below!